Pokud si někdo myslí, že je podnikání jedna báseň je to super, mýlí se. Je to obrovská zodpovědnost, obzvlášť když je firma větší a větší a člověk má pod sebou víc a víc lidí. Je to z toho důvodu, že se musí snažit, aby jim ve firmě bylo dobře, protože zaměstnanci jsou to, co vaši firmu vytváří. Musíte se proto snažit o to, ať je jim u vás ve firmě dobře a ať se všichni nesnaží odejít, protože to by nevypadalo dobře ani navenek pro zákazníky, kteří by si toho jistě dříve nebo později všimli a řekli by si, že tam asi není něco v pořádku. A pokud zákazník uvidí nějakou nejistotu ze strany zaměstnanců a že se jim tam nepracuje dobře, rozhodně už nebude zákazníkem dlouho, to si pište. Být zákazníkem znamená být spokojený s firmou a vracet se k ní stále dokola a využívat její služby. To znamená být spokojený a stálý zákazník, ale takoví se rozhodně nedají koupit za žádné peníze, ty musíte získat a to tak, že začnete u svých zaměstnanců a začnete se o ně pěkně starat. Ale jak na to?
V první řadě jim musíte zajistit dobré podmínky k práci, protože v nějakém ošklivém a nepříznivém prostředí vám nebude pracovat ani někdo, kdo několik let už nemůže najít práci. Proto si na to dávejte pozor a myslete na své zaměstnance jako na svou rodinu. Protože to je vaše rodina, ale spíše firemní rodina, která vám zajišťuje vaši obživu, protože díky nim máte peníze, oni vám celou firmu vedou, i když ji vy třeba vlastníte. A to by si měl každý podnikatel uvědomit.
Můžete je oceňovat za jejich práci, jednak různými reklamními předměty, například reklamními tričky, ale zároveň se dá samozřejmě oceňovat i finančně. To probíhá v podobě osobních odměn, které od vás vaši zaměstnanci dostanou za to, že vy osobně jste si všimli toho, že jim to jde a že vaší firmě toho hodně přináší. Věřte nám, že je tímto potěšíte.